مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی

استاد تدریس مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی خصوصی سازمان دولتی در شرکتها

مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی

استاد تدریس مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی خصوصی سازمان دولتی در شرکتها

مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی

استاد تدریس مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی خصوصی سازمان دولتی در شرکتها

09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677


مرکزی اراک
اردبیل اردبیل
ارومیه آذربایجان غربی
اصفهان اصفهان
اهواز خوزستان
ایلام ایلام
بجنورد خراسان شمالی
بندرعباس هرمزگان
بوشهر بوشهر
بیرجند خراسان جنوبی
تبریز آذربایجان شرقی
تهران تهران
خرم‌آباد لرستان
رشت گیلان
زاهدان سیستان و بلوچستان
زنجان زنجان
ساری مازندران
سمنان سمنان
سنندج کردستان
شهرکرد چهارمحال و بختیاری
شیراز فارس
قزوین قزوین
قم قم
کرج البرز
کرمان کرمان
کرمانشاه کرمانشاه
گرگان گلستان
مشهد خراسان رضوی
همدان همدان
یاسوج کهگیلویه و بویراحمد
یزد یزد
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677



بایگانی

مدرس سرفصل اخلاق حرفه ای

مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک | جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲ ق.ظ

مدرس سرفصل اخلاق حرفه ای 

مدرس mbti شخصیت شناسی

امروزه مدیریت تبدیل به علمی شده کاملا گسترده با آموزش هایی گوناگون، برای اینکه بتوانید مدیری لایق و توانمند باشید بایستی در حوزه های مختلف اطلاعات و آگاهی کافی را داشته باشید.
 
یکی از موارد بسیار مهم در مدیریت و مدیریت بر منابع انسانی، اخلاق و خلق و خوهای صحیح مدیریتی(اخلاق سازمانی) می باشد، اگر یک مدیر بتواند مدیریت صحیحی بر روی پرسنل خود داشته باشد مطمئنا می تواند مسیر تعالی و انگیزه بخشی را خیلی آسان تر طی کند و سازمان خود را به محلی تلطیف شده و دوست داشتنی برای کار تبدیل کند.

همه معتقد هستند شرط اولیه مشتری مداری و داشتن مشتری راضی، رضایت پرسنل سازمان می باشد و پرسنل ما اولین مشتریان سازمان ما هستند؛ در نتیجه جلب همکاری و همدلی آنان با سازمان و اهداف مدیران ارشد سازمانی تنها در سایه اخلاق مدیریتی و رفتارهای درست و قدرتمند مدیریتی امکان پذیر می باشد و اگر سازمانی دارای تفکر استراتژیک باشد اخلاق را نه تنها رفتاری با طول عمر اکنون بلکه امری استراتژیک و نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت می بیند که نه تنها انگیزه پرسنل را در صورت صحیح بکار گرفته شدن بیشتر می کند بلکه باعث تقویت وجدان کاری و به طبع بالاتر رفتن کیفیت و کمیت نوع کار می گردد که در انتها موجب جلب رضایت مشتریان بیرونی می گردد.

 

سرفصل های این دوره آموزشی:

سرفصل تعریف اخلاق و چرایی آن

سرفصل آشنایی با فرمول M3 موفقیت

سرفصل سوالاتی که در ذهن پرسنل شما مطرح می شود.

سرفصل چگونه شروع کنید؟؟؟

سرفصل چه چیزهایی برای کارمندان مهم است؟

سرفصل چه چیز باعث می شود پرسنل متفاوت باشند؟

سرفصل تئوری برابری آدام (Adams’ Job Equity Motivation Theory)

سرفصل نکاتی کاربردی برای افزایش انگیزه کارکنان

سرفصل اخلاق در سازمان ها

سرفصل مردم واقعا چه می خواهند؟

سرفصل سوالاتی که یک مدیر بایستی از خود بپرسد

سرفصل 5 گام برای ایجاد سازمانی اخلاقی

سرفصل 3 تکنیک برای تبدیل شدن به مدیری قابل اعتماد

 

 

 

مدرس اخلاق حرفه ای  و MBTI

09121724677

بهزاد حسین عباسی 

  • مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک

مدرس سرفصل اخلاق حرفه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی