مدرس سرفصل اخلاق حرفه ای
مدرس سرفصل اخلاق حرفه ای
امروزه مدیریت تبدیل به علمی شده کاملا گسترده با آموزش هایی گوناگون، برای اینکه بتوانید مدیری لایق و توانمند باشید بایستی در حوزه های مختلف اطلاعات و آگاهی کافی را داشته باشید.
یکی از موارد بسیار مهم در مدیریت و مدیریت بر منابع انسانی، اخلاق و خلق و خوهای صحیح مدیریتی(اخلاق سازمانی) می باشد، اگر یک مدیر بتواند مدیریت صحیحی بر روی پرسنل خود داشته باشد مطمئنا می تواند مسیر تعالی و انگیزه بخشی را خیلی آسان تر طی کند و سازمان خود را به محلی تلطیف شده و دوست داشتنی برای کار تبدیل کند.
همه معتقد هستند شرط اولیه مشتری مداری و داشتن مشتری راضی، رضایت پرسنل سازمان می باشد و پرسنل ما اولین مشتریان سازمان ما هستند؛ در نتیجه جلب همکاری و همدلی آنان با سازمان و اهداف مدیران ارشد سازمانی تنها در سایه اخلاق مدیریتی و رفتارهای درست و قدرتمند مدیریتی امکان پذیر می باشد و اگر سازمانی دارای تفکر استراتژیک باشد اخلاق را نه تنها رفتاری با طول عمر اکنون بلکه امری استراتژیک و نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت می بیند که نه تنها انگیزه پرسنل را در صورت صحیح بکار گرفته شدن بیشتر می کند بلکه باعث تقویت وجدان کاری و به طبع بالاتر رفتن کیفیت و کمیت نوع کار می گردد که در انتها موجب جلب رضایت مشتریان بیرونی می گردد.
سرفصل های این دوره آموزشی:
سرفصل تعریف اخلاق و چرایی آن
سرفصل آشنایی با فرمول M3 موفقیت
سرفصل سوالاتی که در ذهن پرسنل شما مطرح می شود.
سرفصل چگونه شروع کنید؟؟؟
سرفصل چه چیزهایی برای کارمندان مهم است؟
سرفصل چه چیز باعث می شود پرسنل متفاوت باشند؟
سرفصل تئوری برابری آدام (Adams’ Job Equity Motivation Theory)
سرفصل نکاتی کاربردی برای افزایش انگیزه کارکنان
سرفصل اخلاق در سازمان ها
سرفصل مردم واقعا چه می خواهند؟
سرفصل سوالاتی که یک مدیر بایستی از خود بپرسد
سرفصل 5 گام برای ایجاد سازمانی اخلاقی
سرفصل 3 تکنیک برای تبدیل شدن به مدیری قابل اعتماد
مدرس اخلاق حرفه ای و MBTI
09121724677
بهزاد حسین عباسی