مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی

استاد تدریس مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی خصوصی سازمان دولتی در شرکتها

مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی

استاد تدریس مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی خصوصی سازمان دولتی در شرکتها

مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی

استاد تدریس مدرس اخلاق حرفه ای MBTI شخصیت شناسی ام بی تی آی خصوصی سازمان دولتی در شرکتها

09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677


مرکزی اراک
اردبیل اردبیل
ارومیه آذربایجان غربی
اصفهان اصفهان
اهواز خوزستان
ایلام ایلام
بجنورد خراسان شمالی
بندرعباس هرمزگان
بوشهر بوشهر
بیرجند خراسان جنوبی
تبریز آذربایجان شرقی
تهران تهران
خرم‌آباد لرستان
رشت گیلان
زاهدان سیستان و بلوچستان
زنجان زنجان
ساری مازندران
سمنان سمنان
سنندج کردستان
شهرکرد چهارمحال و بختیاری
شیراز فارس
قزوین قزوین
قم قم
کرج البرز
کرمان کرمان
کرمانشاه کرمانشاه
گرگان گلستان
مشهد خراسان رضوی
همدان همدان
یاسوج کهگیلویه و بویراحمد
یزد یزد
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677
09121724677



بایگانی

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

مدرس سرفصل اخلاق حرفه ای

مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک | جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲ ق.ظ

مدرس سرفصل اخلاق حرفه ای 

مدرس mbti شخصیت شناسی

امروزه مدیریت تبدیل به علمی شده کاملا گسترده با آموزش هایی گوناگون، برای اینکه بتوانید مدیری لایق و توانمند باشید بایستی در حوزه های مختلف اطلاعات و آگاهی کافی را داشته باشید.
 
یکی از موارد بسیار مهم در مدیریت و مدیریت بر منابع انسانی، اخلاق و خلق و خوهای صحیح مدیریتی(اخلاق سازمانی) می باشد، اگر یک مدیر بتواند مدیریت صحیحی بر روی پرسنل خود داشته باشد مطمئنا می تواند مسیر تعالی و انگیزه بخشی را خیلی آسان تر طی کند و سازمان خود را به محلی تلطیف شده و دوست داشتنی برای کار تبدیل کند.

همه معتقد هستند شرط اولیه مشتری مداری و داشتن مشتری راضی، رضایت پرسنل سازمان می باشد و پرسنل ما اولین مشتریان سازمان ما هستند؛ در نتیجه جلب همکاری و همدلی آنان با سازمان و اهداف مدیران ارشد سازمانی تنها در سایه اخلاق مدیریتی و رفتارهای درست و قدرتمند مدیریتی امکان پذیر می باشد و اگر سازمانی دارای تفکر استراتژیک باشد اخلاق را نه تنها رفتاری با طول عمر اکنون بلکه امری استراتژیک و نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت می بیند که نه تنها انگیزه پرسنل را در صورت صحیح بکار گرفته شدن بیشتر می کند بلکه باعث تقویت وجدان کاری و به طبع بالاتر رفتن کیفیت و کمیت نوع کار می گردد که در انتها موجب جلب رضایت مشتریان بیرونی می گردد.

 

سرفصل های این دوره آموزشی:

سرفصل تعریف اخلاق و چرایی آن

سرفصل آشنایی با فرمول M3 موفقیت

سرفصل سوالاتی که در ذهن پرسنل شما مطرح می شود.

سرفصل چگونه شروع کنید؟؟؟

سرفصل چه چیزهایی برای کارمندان مهم است؟

سرفصل چه چیز باعث می شود پرسنل متفاوت باشند؟

سرفصل تئوری برابری آدام (Adams’ Job Equity Motivation Theory)

سرفصل نکاتی کاربردی برای افزایش انگیزه کارکنان

سرفصل اخلاق در سازمان ها

سرفصل مردم واقعا چه می خواهند؟

سرفصل سوالاتی که یک مدیر بایستی از خود بپرسد

سرفصل 5 گام برای ایجاد سازمانی اخلاقی

سرفصل 3 تکنیک برای تبدیل شدن به مدیری قابل اعتماد

 

 

 

مدرس اخلاق حرفه ای  و MBTI

09121724677

بهزاد حسین عباسی 

  • مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک

عوامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفه‌ای

مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک | جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

عوامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفه‌ای

 

مدرس اخلاق حرفه ای


• جنبه فردی
یعنی ویژگی ها و خصوصیات فردی، ارزش‌های مذهبی، ملاک‌های شخصی، عوامل خانوادگی، باورها و اعتقادات و شخصیت از جمله عوامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفه‌ای از جنبه فردی هستند. مسلماً فردی که فاقد صلاحیت‌های اخلاقی شایسته از لحاظ فردی باشد، از معیار‌های اخلاق حرفه‌ای متناسبی نیز برخوردار نخواهد بود.

• جنبه سازمانی
عواملی مثل رهبری، مدیریت، ارتباط با همکاران، ارتباط با زیردستان و فرادستان، نظام تشویق و تنبیه، انتظارات همکاران، قوانین و مقررات و رویه‌ها، جو و فرهنگ سازمانی در این حیطه قرار می گیرند. بدیهی است که نا مطلوب بودن عوامل مزبور، عامل تهدیدکننده اخلاق حرفه‌ای خواهد بود و بالعکس.

• جنبه محیطی
عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و همچنین دیگر سازمان‌ها و عوامل رقابتی بین آنها، از جمله عوامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفه‌ای است.

پیامد اخلاق در رفتار افراد و گروه ها
• موفقیت از اخلاق حرفه‌ ای سرچشمه می گیرد.
• اخلاق حرفه‌ ای از اعتماد آفرینی ایجاد می ‌شود.
• اعتماد آفرینی از پیش‌ بینی رفتار ایجاد می ‌شود.
• پیش‌ بینی رفتار از مستمر بودن و قانونمند بودن رفتار سرچشمه می گیرد.
• مستمر بودن و قانونمندی از مسئولیت ناشی می ‌شود
• مسئولیت از قانون و باورهای فرد شکل می ‌گیرد..

 

 

 

 

مدرس اخلاق حرفه ای  و MBTI

09121724677

بهزاد حسین عباسی 

  • مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک

عوامل پایه‌ای اخلاق حرفه‌ای

مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک | جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

عوامل پایه‌ای اخلاق حرفه‌ای
• خودمختاری حرفه‌ای اخلاق علمی
یک مدیر باید در حرفه خود مسائلی مانند صداقت، دقت، قابل اعتماد بودن، گشوده بودن به فضای انتقاد و ارزیابی، پرهیز از جزمیت، احترام به زیردستان و اطرافیان، توجه به حریم خصوصی و مسئله حفظ اسرار افراد را سرلوحه خویش قرار دهد.

• خودفهمی حرفه‌ای
افراد تنها با فهم از کار و فعالیت حرفه‌ای خود، فلسفه آن و نسبتش با زندگی مردم است که به درک اخلاقی از آن نائل می آیند و در نتیجه، در مناسبات خود با طبیعت و جهان پیرامون خود، نوعی احساس درونی از تعهد به آن ارزش‌ها پیدا می کنند.

• بی‌طرفی و عدم جانب‌داری
فردی که اخلاق حرفه‌ای را در زندگی شغلی ش به کار می گیرد، نباید جانب‌داری غیرعقلانی نسبت به منبعی که دارای صفات غیراخلاقی است نشان دهد.

• فراتر رفتن از مفهوم معیشتی
زمانی که افراد در فعالیت و کسب‌ وکار حرفه‌ای خود از سطح گذران زندگی مادی فراتر می آیند، دست‌کم سه سطح دیگر از فعالیت‌های علم و فناوری برای آن ها معنا می یابد:

• احساس کارآیی
• اثربخشی و تولید کیفیت به عنوان ارزش افزوده
• احساس خدمت به مردم و مفید واقع‌شدن
• احساس رهاسازی از طریق بازتوزیع فرصت‌ها و نقد قدرت.

 

 

مدرس اخلاق حرفه ای  و MBTI

09121724677

بهزاد حسین عباسی 

  • مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک

تدریس اخلاق حرفه ای

مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک | جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸ ق.ظ

وظایف مدیران در اخلاقی کردن سازمان

• ارزشیابی عملکرد‌های اخلاقی کارکنان.
• اخلاقی کردن هدف‌های سازمان.
• اشاعه ارزش‌ها و مسائل اخلاقی در سازمان.
• اخلاق‌ورزی در زندگی شخصی.
• اهمیت دادن به اخلاق حرفه‌ای در شغل.
• برخورد عقلانی و روشمند در مواجهه با مشکلات اخلاقی پیش‌آمده در سازمان و اقدام برای برطرف کردن آن ها.
• عنایت خاص به آموزش اخلاق حرفه‌ای.
• تهیه و تدوین منشور اخلاقی مربوط به سازمان با مشارکت همه اعضای سازمان.

 

مدرس اخلاق حرفه ای  و MBTI

09121724677

بهزاد حسین عباسی 

  • مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک

هدف آموزش اخلاق حرفه ایی

مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک | جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵ ق.ظ

هدف آموزش اخلاق حرفه ایی
• محقق کردن این امر است که در سازمان چه ارزش هایی را چه موقع باید حفظ و اشاعه نمود.
• تصحیح و تقویت انگیزش
• ارتقاء مهارت
• افزایش توان وتحول نگرش

مبانی اخلاق حرفه ای و انتظارات اجتماعی
• وفاداری
• احساس مسؤلیت اجتماعی
• صداقت و راستگویی
• انصاف و برابری
• امانت داری

ویژگی های افرادی که اخلاق حرفه‌ای دارند:
• مسئولیت‌پذیری
در این مورد فرد پاسخ‌گوست و مسئولیت تصمیم‌ها و پیامدهای آن را می پذیرد؛ سرمشق دیگران است؛ حساس و اخلاق‌مند است؛ به درستکاری و خوشنامی در کارش اهمیت می دهد؛ برای ادای تمام مسئولیت‌های خویش کوشاست و مسئولیتی را که به عهده می گیرد، با تمام توان و خلوص نیت انجام می دهد.

• برتری جویی و رقابت‌طلبی
در تمام موارد سعی می کند ممتاز باشد؛ اعتماد به نفس دارد؛ به مهارت بالایی در حرفه خود دست پیدا می کند؛ جدی و پرکار است؛ به موقعیت فعلی خود راضی نیست و از طرق شایسته دنبال ارتقای خود است؛ سعی نمی کند به هر طریقی در رقابت برنده باشد.

 

 

مدرس اخلاق حرفه ای  و MBTI

09121724677

بهزاد حسین عباسی 

  • مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک

مدرس اخلاق حرفه ای

مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک | جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴ ق.ظ

اخلاق حرفه ایی چیست؟
یکی از عمده ترین دغدغه های مدیران کارآمد در سطوح مختلف، چگونگی ایجاد بسترهای مناسب بـرای عوامل انسانی شاغل در تمام حرفه ها است تا آنها با حس مسئولیت و تعهد کامل به مسایل در جامعه و حرفه خود به کار بپردازند و اصول اخلاقی حاکم بر شغل و حرفه خود را رعایت کنند. ا

داشتن اخلاق حرفه ای

اخلاق حرفه ایی چیست؟
• مجموعه‌ای از قوانین که در وهله اول از ماهیت حرفه و شغل به دست می آید.
• اخلاق حرفه ای، یک فرایند تفکر عقلانی است که مجموعه ای از کنش ها و واکنش های اخلاقی پذیرفته شده است که از سوی سازمان ها و مجامع حرفه ای مقرر می شود تا مطلوب ترین روابط اجتماعی ممکن را برای اعضای خود در اجرای وظایف حرفه ای فراهم آورد.
• رفتاری متداول در میان اهل یک حرفه است.
• مدیریت رفتار وکردار آدمی هنگام انجام‌دادن کارهای حرفه‌ای است.

 

مدرس اخلاق حرفه ای  و MBTI

09121724677

بهزاد حسین عباسی 

  • مدرس اخلاق حرفه ای تست دیسک